מאמרים

מאמרים2021-01-26T11:09:50+02:00

הסדרי חובות – המדריך שלנו ליציאה מהירה מהחובות

בתקופתנו אנשים רבים נכנסים לחובות ומתקשים לסגור את החובות והמינוס בחשבון הבנק. חובות אלו גדלים מיום ליום, וכן תחושת התסכול וחוסר האונים הנלוות למצב זה. זו תופעה שלמרבה הצער מתרחשת אצל משפחות רבות כמו גם בקרב בעלי עסקים בישראל, ויש משפחות שהמצב החמיר אצלן בשנה האחרונה, בעקבות הנחשולים שהביאה עלינו 2020, והשלכותיה ההרסניות.

בתקופה המדוברת, ראינו עסקים רבים אשר פשטו רגל או עסקים אשר לא הייתה להם אפשרות לקבל לקוחות, בשל הכורח להישאר סגורים, והמצב החמיר מסגר אחד למשנהו. יש לציין לקריאה נוספת >>

עורך דין מקרקעין מומלץ – 8 עובדות חשובות

לפני שמבצעים עסקאות הקשורות לנדל”ן (מקרקעין) חשוב לבחור את העו”ד הנכון שילווה אתכם בעסקה. במאמר זה נסביר בדיוק מדוע זה כה חשוב.

בחירת עורך דין מקרקעין מומלץ

לפני שאתם מחליטים איזה עורך דין מקרקעין ילווה את נושאי הנדל”ן שלכם,(1) כדאי למצוא אדם עם המלצות ברשתות החברתיות ובגוגל. חפשו עורך דין מקרקעין מומלץ באשקלון, לדוגמה, וכך תגיעו לכל ההמלצות הקיימות. אם מצאתם עורך דין מקרקעין מומלץ שיש לו מספר ביקורות רעות והרבה מאד טובות, סימן שהמידע הכתוב עליו אמין. לכן, לא חייבים להתייחס לקריאה נוספת >>

עורך דין הוצאה לפועל באשקלון

ההתמודדות מול ההוצאה לפועל אינה קלה עבור אף אדם ולא פעם עשוי הדבר להביא אותנו אל תחושת חוסר אונים. אם הגעתם לחובות המובילים לפעולת הוצאה לפועל דעו שישנם סעיפים בחוק המאפשרים מציאת פתרון בו שני הצדדים מגיעים לפתרון והסדר חוב. באמצעות ליווי של עורך דין המתמחה בהוצאה לפועל תגלו שיש מוצא מן הבור הודות לייצוג מקצועי ובירור זכויותיכם.

 

עורך דין הוצאה לפועל באשקלון – כיצד הוא יכול לעזור לכם?

אם חובותיכם הובילו לפתיחת תיק בהוצאה לפועל כנגדכם, עליכם לפעול בהתאם ולא לקוות לקריאה נוספת >>

עורך דין צוואות וירושות באשקלון – כך תדעו כי אתם מכוסים

אנשים רבים היו מעדיפים להימנע מהעיסוק בצוואות וירושות אך למרבה הצער זהו חלק בלתי נפרד מחיינו. ארגון של הצוואות מהירושות באמצעות ליווי ויעוץ משפטי יכול להפוך את התהליך לפשוט הרבה יותר ולמנוע בהמשך הדרך סכסוכים משפחתיים ועוגמת נפש מיותרת. אם כן, כיצד נוכל להכין עצמנו בצורה הנכונה כדי שנדע שאנו בטוחים ומכוסים ברמה המשפטית? כל הפרטים במאמר.

 

עורך דין צוואות וירושות  – במה הוא עוסק?

 

תחום הצוואות והירושות הוא תחום משפטי המעוגן בשלל חוקים ברורים. עורך דין צוואות וירושות  הוא איש מקצוע לקריאה נוספת >>

על דיני חברות ועורך דין דיני חברות

פעילות של תאגידים כוללת בתוכה המון זכויות וחובות משפטיות הדורשות לא פעם הכוונה, ליווי וייצוג של עורך דין המומחה לכך. כל התהליכים העסקיים של חברה הם בעלי השלכות גדולות על חיי האנשים המעורבים בה, כמו גם על האספקטים הפיננסיים השונים. כל חברה באשר היא פועלת אל מול רשויות מדיניות שונות, תחת חוקים המגדירים בדיוק כיצד יש לפעול בכל הקשור לדיווח על הכנסות והוצאות, כמו גם בעת הקמת החברה או פירוקה. כל עורך דין העוסק בדיני חברות דרוש להתמחות בחוקים השונים לקריאה נוספת >>

הנכס שלכם בידיים טובות: אדם סדון ושות’ עורך דין מקרקעין באשקלון

קונים או מוכרים נכס? וודאו כי בהחלטה חשובה ומורכבת שכזו יש לצדכם עורך דין מקצועי אשר ילווה אתכם בעסקה כך שהיא תבוצע בדרך הבטוחה והמשתלמת ביותר.

משרד עו”ד סדון ושות’ בהובלתו של עוה”ד אדם סדון הנו משרד עו”ד המתמחה במקרקעין ובליווי עסקאות נדל”ן על כל סוגיהן – לרבות עסקאות מכירה ורכישה, ייצוג ברכישה יד 1 מקבלן , חוזי שכירות מורכבים, ייצוג וליווי קבוצות רכישה , עסקאות קומבינציה ונכסים מסחריים מניבים .

בנוסף לתחום הנדלן והמקרקעין , צוות המשרד המשרד לקריאה נוספת >>

עבור למעלה