גבייה עסקית וייצוג זוכים / נושים

גביית חובות מלקוחות והצורך בעורך-דין גביית חובות הם מנת חלקם של ישראלים רבים וזאת עקב העובדה כי אחת הרעות החולות של הכלכלה הישראלית הוא מוסר התשלומים הירוד. המגזר העסקי סובל מ’מכה’ של צ’קים חוזרים, חשבוניות שאינן משולמות וביטול חיובים בכרטיסי אשראי. עבור עסק שקווי האשראי שלו מתוחים עד הקצה ותזרים המזומנים שלו נמוך, צ’ק שחזר, חשבונית לא משולמת, חיוב אשראי שבוטל, או לקוח שפשוט חמק מתשלום, עלולים לייצר כדור שלג שיוביל לקריסתו. למרבה הצער, היכולת של עסק לבצע גבייה כזו מלקוח סרבן היא מוגבלת. למרבית העסקים אין הכשרה מתאימה ואין משאבים מתאימים כדי לבצע ביעילות משימות גבייה בעידן של גבייה משפטית מורכבת ומטריות הגנה רבות לחייבים.

משרד עורכי-הדין סדון ושות’ מבוסס על פעילותם של עורכי-דין לגביית חובות, מה שהפך ידוע יותר בשם ‘עורך דין הוצאה לפועל’. משרדנו מטפל בתביעות כספיות כנגד חייבים, פרטיים וחברות, לרבות הגשת תביעות המבוססות על “הרמת מסך” לשם גביית החוב מהבעלים או מהמנהלים של החברות החייבות. ניהול הליכים בפני לשכת ההוצאה לפעול לטובת גביית כספים על סמך המחאות (שיקים) שלא כובדו, פסקי דין שלא שולמו, שטרי חוב ותביעות מכח חוזים והזמנות עבודה ועוד. שיטת הגביה המשפטית מתרחבת אף למצב ובו מוגשות בקשות לפשיטת רגל כנגד חייבים מתחמקים, לרבות נקיטת הליכים לטובת ביטול העברות מרמה שנועדו להבריח נכסים לצדדים שלישיים.

הסדרי חוב

משרדנו מטפל בחייבים, אנשים וגופים אשר להם צ’קים חוזרים – הוצאה לפועל, אשר נמנעים מהליך של פשיטת רגל, כאשר להם חובות לגופים שונים כגון בנקים, חברות אשראי, חברות ביטוח, סלולר וכו’, כאשר בגין חובות אלא מוטלים הגבלות קשות על החייבים עד כדי אי יכולת לתפקד בחיי היום יום. העבודה בצמוד אל עורך דין הוצאה לפועל (או עורך דין הסדרי חובות) בניית הסדר חוב מול מספר גורמים הינו הליך מורכב ומסובך שכן יש לקחת בחשבון נתונים ומשתנים רבים אל מול אותם נושים. משרדנו מספק פתרונות והסדרי חוב המותאמים אישית לכל חייב וחייב תוך חתירה לתשלום מינימלי ככל וניתן, והסרת מגבלות וסגירת תיקים בהוצל”פ ומחיקת חלקים משמעותיים מסך החוב הכלל.

מסמכים במשרד של עורך דין מקרקעין מומלץ באשקלון