בין אם אתה משקיע, יזם, או רוכש, בכל עסקה שהיא, עליך לעבוד עם עורכי הדין הטובים ביותר בתחום הנדל”ן, הבקיאים בכל ההתפתחויות בשוק הנדל”ן, מכירים את חוקי התכנון והבנייה ובעלי ניסיון עשיר בעסקאות מכל הסוגים. משרדנו מספק שירות מקצועי, הכולל טיפול מקיף בעסקאות נדל”ן על כל מרכיביהן. צוות המשרד בעל ניסיון עשיר בעסקאות מורכבות, עסקאות קומבינציה, הסכמי מכר, ייזום, אופציה ועוד, ומלווה כל לקוח ולקוח החל מהשלב הטרום חוזי של הנכס ועד לסגירה מלאה של העסקה.

הסכמי מכר יד שניה

מכירה או רכישה של דירה הינה אחת ההחלטות החשובות והמורכבות שיעשה אדם במהלך חייו, והיא בעלת השלכות פיננסיות לשנים רבות. על כן בטרם ביצוע עסקת מכירה או רכישה יש להיוועץ בעורך דין אשר ילווה את ביצוע העסקה מתוך שיקול דעת תוך הכרת ההיבטים המיסויים והפיננסיים השונים על מנת שהעסקה תבוצע בצורה הבטוחה והמשתלמת ביותר.

משרדנו מתמחה בביצוע עסקאות מכר יד שניה, בעת מכירת דירה משרדנו יסייע ללקוח בחישוב ההוצאות הנלוות בעת המכירה, לרבות היבט המיסוי, חישוב מס השבח הינה פעולה קריטית וחשובה הדורשת תשומת לב ודייקנות על מנת להימנע מתשלום מס גבוה. כך גם בנושא היטל השבחה החל בד”כ בעת השבחת הנכס. בעת רכישת דירה, משרדנו מלווה את הלקוח בכל שלבי הבדיקות המשפטיות המקדימות של הדירה או הנכס, בכל הרשויות הרלוונטיות, קיימת חשיבות מרובה לבחינת הזכויות של מוכר הדירה, על מנת שלא תיווצר בעיה בעת העברת הזכויות על שם הקונה. כמו כן משרדנו מסייע בידי הרוכש לתכנן את פריסת התשלומים המתאימה לכל רוכש ובעת הצורך לקיחת משכנתא.

מכר ללא תמורה / מתנה

העברה ללא תמורה, כשמה כן היא, העברת זכות במקרקעין ללא תמורה לקרוב כהגדרתו בחוק מיסוי מקרקעין. למרות המשתמע, העסקה אמנם בהתקיים תנאים מסוימים פטורה ממס שבח אולם אינה פטורה ממס רכישה. גם בעסקה מעין זו יש צורך בליווי של עורך דין מנוסה שכן קיימות משמעויות והשלכות עתידיות כמו למשל מבחינת תקופות הצינון בהם מקבל המתנה ימכור את הנכס ועוד.

ליקויי בניה

רכישת דירה חדשה מקבלן טומנת בחובה לא פעם קבלת דירה עם ליקויי בנייה או פגמים בדירה המונעים שימוש סביר בדירה והגורמים לרוכשים עוגמת נפש רבה, פוגעת באיכות חייהם וגורמת לירידת ערך הדירה. עם מסירת הדירה, מומלץ לבצע בדק בית ולהצביע על ליקויים בדירה, חוות דעת כזו שנערכת במועד מסירת הדירה יכולה להוביל למציאת ליקויי בנייה או אי התאמות בדירה לתקנים או להתחייבויות הקבלן.

דוח ליקויים ואי התאמות מעין זה מהווה בסיס לדרוש מהקבלן תיקון וטיפול בליקויים ו/או לתשלום כספי בשל ליקויים אלו, ועל כן חשוב להיוועץ עם עורך דין שידרוש מהקבלן טיפול בליקויים ואי ההתאמות ובעת הצורך הגשת תביעה בגין ליקויי בניה כנגד הקבלן. משרדנו מתמחה בתביעות כנגד קבלנים בשל ליקויי בניה, בהתבסס על חוות דעת הנדסיות, ויש לו את הידע והניסיון להשיג לרוכשי הדירות את הפתרון המיטבי עבורם.