בתקופתנו אנשים רבים נכנסים לחובות ומתקשים לסגור את החובות והמינוס בחשבון הבנק. חובות אלו גדלים מיום ליום, וכן תחושת התסכול וחוסר האונים הנלוות למצב זה. זו תופעה שלמרבה הצער מתרחשת אצל משפחות רבות כמו גם בקרב בעלי עסקים בישראל, ויש משפחות שהמצב החמיר אצלן בשנה האחרונה, בעקבות הנחשולים שהביאה עלינו 2020, והשלכותיה ההרסניות.

בתקופה המדוברת, ראינו עסקים רבים אשר פשטו רגל או עסקים אשר לא הייתה להם אפשרות לקבל לקוחות, בשל הכורח להישאר סגורים, והמצב החמיר מסגר אחד למשנהו. יש לציין שאור בקצה המנהרה – תמיד ניתן לראות וזאת בזכות חברות עורכי דין המספקות סיוע בעניין של סגירת חובות , כמו כן ניתן להגיע להסדרי חובות מול הגורמים המתאימים, כגון הבנקים ובאמצעות חלוקת תשלומי החובות בהסדר מתאים שייקבע מול הבנק. אם אתם זקוקים לשירות של סיוע בסגירת חובות, אל תחכו, טפלו בנושאם של הסדרי חובות בהקדם האפשרי.

עו”ד להסדרי חוב: הפתרון האידיאלי לטיפול בעניין הסדרי חובות

אם אתם זקוקים לסיוע בסגירת חובות, אחד הפתרונות הטובים ביותר הינו באמצעות פנייה לחברת עורכי דין המטפלים בנושאי הסדרי חובות למיניהם, ויוכלו לספק לכם סיוע בסגירת חובות מול הגורמים הרלוונטיים אשר אתם חייבים להם כספים.

הסדרי חובות דורשים היכרות מקדימה עם נושא זה, כדי להשיג פשרה מתאימה בתהליך של חדלות פרעון, בצורה הוגנת ככל האפשר, לצדדים המעורבים בו. זהו היתרון של אותם משרדי-עורכי דין להסדרי חובות היות וביכולתם לתרום מהניסיון והמקצועיות שלהם כדי לטפל בחדלות הפרעון מול הגורמים המתאימים.

אם למשל הגעתם למצב בו רוצים לעקל לכם נכסים, אזי פנייה לעורכי דין להסדרת חבויות היא עניין של חובה – וזאת ע”מ שלא לשקוע עוד יותר בחובות או בחדלות פרעון. משרד עורכי דין מקצועי ידע לטפל בעניין חובות למיניהם באמצעות יצירת תכנית החזרי-חוב תוך תעדוף של הסדרה ראשונית אל מול הנושים הבעייתיים ביותר; ובעניין זה חשוב לציין: חוב של 20,000 ₪ אינו דומה לחוב בסדר גודל של 230,000 ₪ וכיו”ב. כמו כן וכפי שרובנו נדע להגיד – אינו דומה חוב אל מול הבנק לחוב אל מול השוק האפור וכיו”ב. מסיבה זו, אדם אשר הגיע לחדלות פירעון טוב לו שייצור קשר עם משרד עורכי דין אשר כאמור, מתמחה ועוסק מזה שנים רבות בתחום הסדרי החובות וחדלות הפירעון.

היכן וכיצד תוכלו למצוא גורמי סיוע מקצועיים עבור סיוע בסגירת חובות?

סיוע בסגירת חובות הוא חשוב ביותר כאשר אתם מצויים בחובות גדולים ולא יודעים כיצד לצאת מהמצוקה הזו. חשוב לקבל סיוע מקצועי מעורך דין להסדרת חובות או כמובן ממשרד של עורכי דין המתמחים בייצור תכניות להסדרת חובות, שכן באופן אוטומטי – עצם הפנייה לאותו עו”ד ‘מורידה אבן מהלב’.

כן, להתמודד עם מועקה כבדה שיושבת במרכז החזה – ממש סוג של עננה שמלווה את היומיום, זה לא קל. איש מאתנו לא באמת היה רוצה למצוא עצמו (או עצמה) בלב ליבה של ההכרה שמהדהדת את המשפט העובדתי:

‘אני מוגבל בבנק’.

סיוע בהסדרי חובות: היפרדו מתחושת חוסר-האונים, יש פתרון!

אם אתם מחפשים סיוע בסגירת חובות, דעו שלחוסר האונים יש תאריך תפוגה והוא קרוב מאי-פעם.

החיים עצמם הם אורגניזם דינמי ביותר, היות וגם לחיוב וגם לשלילה – בשלב זה או אחר של חיינו אנו עשויים להיקרות אל ליבן של סיטואציות שלא צפינו ולא ביקשנו. לעיתים, טעות קטנה בשיקול הדעת באופן ממש נקודתי עשויה להפוך אותנו לבעלי-חוב.

אם קרה והגעתם למצב זה, דעו יש פתרון למצבים מסוג זה, ואנו מאמינים גדולים מאוד בעיקרון ‘הטיפול ההדרגתי’; ניתן להגיע לפשרות באמצעות הסדרי חובות מול הגורמים אשר אתם חייבים להם כספים – כדוגמת הבנקים או חברות האשראי, אך כמובן שבקטעו הנוכחי של מאמר כללי זה, כוונתנו הינה:

-הסדרת חובות קלים אל מול הבנקים או חברות האשראי בישראל.

אם מצאתם את עצמכם אל מול סיטואציה שמשמעה חבות של כ-30,000 ₪ (לדוגמה) אל מול הבנק אליו מועברת המשכורת החודשית שלכם, הרי שאחת הפעולות הראשונות שהיינו ממליצים עליהן, הינה פנייה מסודרת אל מנהל סניף הבנק שלכם, תוך בקשה למה שקיבל את השם ‘איחוד הלוואות’ , קרי, לקיחה של הלוואה בריבית טובה ככל הניתן, אשר תכלול למעשה כיסוי של אותו חוב מקור מדובר, תוך הזרקת ‘בוסט’ כספי נוסף אל חשבון הבנק.

לעיתים – ובמידה ואכן חישבתם את כלל הוצאותיכם החודשיות הוודאיות והבנתם כי תצליחו להחזיר החזר חודשי בגובה סביר אל מול לקיחת ההלוואה החדשה, יהא זה המעשה הנכון – מעשה אשר לבטח יחסוך לכם את ההסלמה הפוטנציאלית של מצבים מסוג זה, וכולנו יודעים היטב היכן זה יכול להיגמר – חדלות פירעון אשר תפגיש את בעלי החוב עם ההוצאה לפועל לא עלינו.

במקרים מסוימים, ועקב חידוד הרגולציה של בנק ישראל לפני שנים מספר, חלה עלייה במקרים אשר במסגרתם מנהלי-סניפי בנקים מסרבים למעשה לתת אשראי נוסף למפקידי משכורת שנמצאים באוברדרפט (מינוס).

במידה והגעתם למצב בו הבנק הפנה לכם עורף, דעו כי בנקודה זו בזמן למעשה חלה החרפה במצב החבות שלכם או חדלות הפירעון, ומומלץ לא לחכות עם הפנייה אל עורך-דין להסדרת חבויות.

במידה ומדובר בחוב יחסית גדול; והבנק, חברות האשראי – או אפילו מספר ספקים לעסק להם אתם פשוט חייבים כספים שאין לכם מהיכן להשיג – לא מסוגלים לסייע לכם, דעו כי עדיף כאמור לפנות לעו”ד להסדרי-חובות.

אז מה יעשה עבורכם עורך דין להסדרי חוב?

  • ימפה יחד אתכם את כלל החבות שנצברה.
  • ייצור (או תיצור) תכנית הסדר חוב עפ”י סדר הגיוני ברמת הנושה וגובה החוב מולו/ה.
  • ידאג לייצא את התכנית לפעולות – הלכה למעשה.
  • עו”ד להסדרי-חוב ידאג לייצגכם בערכאות המשפטיות הרלוונטיות, לרבות ליטיגציה.
  • ידאג להתמודד עם הליכים בירוקרטיים עבור בעלי-החוב.
  • ילווה אתכם צעד אחר צעד – עד להושבת כלל התכנית על סרט נע שפשוט עובד ואט אט מוציא אתכם מהחובות, גם אם הליך זה הינו רצוף אתגרים פיננסיים בצורה זו או אחרת.

סיוע בסגירת חובות:  אלו אפשרויות וגורמי סיוע קיימים עבורכם בהיבט של הסדרי חובות?

כניסה לחובות מהווה סיטואציה לא נעימה היוצרת תסכול רב, ועל מנת לצאת מחדלות הפירעון תוך היפטרות הדרגתית מחובות אלו, יש לטפל בסוגייה זו בהקדם האפשרי – וכאשר מתקשים בכך, אזי לפנות לגורמי סיוע רלוונטיים שיוכלו לספק סיוע בסגירת חובות.

אם לשים בצד לרגע את העובדה כי אנו כאן – במשרד עורכי-הדין סדון ושות’, מהווים משרד עורך דין להסדרת חובות באשקלון, חשוב לנו לומר כמה דברים שהם בגדר “כללי אצבע”; מעין רשימה קצרה של המלצות וטיפים שקשורים בדברים הבינאישיים יותר שהיינו ממליצים לכם לבצע עם הצטברות חובות והצורך העולה בהסדרי-חוב.

  • היוועצו בחברים שלכם
  • היוועצו במקורבים אשר שמעתם כי התמודדו עם חובות. נסו לקבל מהם רשמים על ההליך אותו עברו.
  • וודאו הימצאותם/אי-הימצאותם של חסכונות אשר יסייעו רבות ביציאה מחובות (קלים).
  • במידה ונפלה רוחכם – דברו על זה עם בני המשפחה ונסו לטכס עצה יחד
  • שבו מול דוד גוגל ונסו למצוא ואפילו מעט מידע אשר יפרוש בפניכם מגוון אופציות אשר בכוחן לסייע בנושא הסדרת חובות.
  • אל תתפתו לקחת הלוואות. במידה ובכל זאת יש על שמכם חוב צנוע יחסית והחלטתם בעד לקיחת הלוואה, וודאו כי אתם אינכם לוקחים הלוואות מגופים שאתם אינכם מכירים, ועשו כל שביכולתכם ע”מ לקחת את הלוואת-ההסדר מהבנק אליו מועברת המשכורת החודשית או תקבולי-העסק שלכם. זכרו תמיד כי אחוז הריבית חשוב שיישאר נמוך ככל הניתן.

לסיכום, רצינו רק לציין כי מ ה שלא יהיה, וללא קשר למיקומו הגיאוגרפי שלנו כעו”ד להסדרי חובות באשקלון, תמיד נשמח לסייע לכם לעלות על דרך המלך בכל הקשור ליציאה מהחובות ולהגעה לכדי מצב כי יש בידיכם גם ייצוג משפטי הולם המתבסס על שנים של פרקטיקה וניסיון, וגם תוכנית להסדרי חובות ויציאה מחדלות פירעון.