ההתמודדות מול ההוצאה לפועל אינה קלה עבור אף אדם ולא פעם עשוי הדבר להביא אותנו אל תחושת חוסר אונים. אם הגעתם לחובות המובילים לפעולת הוצאה לפועל דעו שישנם סעיפים בחוק המאפשרים מציאת פתרון בו שני הצדדים מגיעים לפתרון והסדר חוב. באמצעות ליווי של עורך דין המתמחה בהוצאה לפועל תגלו שיש מוצא מן הבור הודות לייצוג מקצועי ובירור זכויותיכם.

 

עורך דין הוצאה לפועל באשקלון – כיצד הוא יכול לעזור לכם?

אם חובותיכם הובילו לפתיחת תיק בהוצאה לפועל כנגדכם, עליכם לפעול בהתאם ולא לקוות שייפתר הדבר מעצמו. למעשה, זהו הזמן להבין כי אתם זקוקים לשירותיו של עורך דין הוצאה לפועל המכיר את החוקים הנוגעים לתחום זה מלפני ומלפנים. במידה ואתם גרים באזור זה, עורך דין הוצאה לפועל באשקלון יהיה הדבר הנכון , או יותר נכון – הגורם הנכון ביותר לפנות אליו באותה נקודת זמן בה אתם מבינים כי חלה החרפה במשוואת החובות שלכם כלפי גורם כזה או אחר.. כאשר מדובר בפתיחת תיק בהוצאה לפועל, חשוב לציין כי ככל שיישאר התיק פתוח זמן רב יותר, כך יגדל סכום החוב עקב ריביות גבוהות במיוחד. משרד עורכי הדין סדון ושות’ – עורך דין הוצאה לפועל באשקלון (ולמעשה אף עורך דין הוצאה לפועל בדרום), יוכל לסייע בטיפול מהיר ויעיל בתיק שיביא בסופו של דבר לפשרה שתאפשר לכם לחזור לעמוד שוב על רגליכם. אותה ‘הסדרה’ מדוברת מוכרת יותר בשם הסדרי חובות.

 

כמעט כל אדם אשר מסתבך בחובות רבים אשר מצטברים על פני ציר הזמן, יידע כי הדבר האחרון שכדאי שיקרה הינו פתיחת תיק בהוצל”פ – שכן זהו מין סוג של ‘פתרון קצה’ נגד בעלי-חוב. אם התעלמתם מהתיק הנפתח נגדכם תגלו שעשוי המחוקק להטיל עליכם הגבלות במטרה להביא לכך שתפרעו את החוב. ההגבלות עשויות להתבטא בצו עיכוב יציאה מהארץ, עיקול חשבון הבנק, עיקול משכורת ועוד. ככל ומדובר בתושבי הדרום והשפלה, עו”ד הוצאה לפועל באשקלון ילווה אתכם בהידברות עם ההוצאה לפועל כדי למנוע הטלה של מגבלות ולקדם את כל הצדדים לעבר פירעון חוב.

 

אחד התהליכים שמנהלים עורכי דין הוצאה לפועל (באשקלון ובכלל) עונה לשם ‘הליך איחוד תיקים’. הליך זה רלוונטי אך ורק עבור חייב שנגדו נפתחו מספר תיקים. איחוד התיקים מאפשר לאחד את סכום החובה, תוך הפחתה של צבירת ריביות רבות ולאחר מכן הגדרת סכום תשלום חודשי המאפשר לחייב לשקם את חייו, או באופן יותר ספציפי – להיפרד מתחושת המועקה הקשה אשר ברוב המקרים מתלווה לסיטואציות מסוג זה.

 

במקרים בהם ישנו תיק אחד בהוצאה לפועל כנגד החייב ישנן פרוצדורות אחרות בהן יכול עו”ד הוצאה לפועל באשקלון לנקוט, כדי להקל על ההתמודדות של החייב. בנוסף, עורך הדין ידאג לזכויותיו של החייב כך שלא תיגרם לו חלילה עוגמת נפש נוספת ללחצים העצומים בהם הוא מצוי. במקרים מסוימים ימליץ עורך דין הוצאה לפועל לחייב לפתוח בהליך של פשיטת רגל במידה ודבר זה אפשרי. הליך זה שונה לגמרי מהליך של איחוד תיקים, אך גם הוא נמצא בתחום התמחותו של משרד עו”ד סדון ושות’  הוצאה לפועל באשקלון.

 

עו”ד הוצאה לפועל באשקלון – ייצוג נושים וזוכים

כידוע לכל מטבע ישנם שני צדדים וכפי שהחייב בהוצאה לפועל מצוי תחת לחצים רבים, כך חש גם הצד השני שאינו קיבל את הכסף המגיע. ליווי של עורך דין הוצאה לפועל באשקלון (או בעצם עורך דין הוצאה לפועל בדרום) של זוכים או נושים, חייב להיות זהיר וחכם כדי להביא בסופו של דבר להחזר חוב, גם אם באופן חלקי. עורך הדין יוכל ללוות את הנושים או הזוכים גם בפתיחת התיק כנגד החייב בהוצאה לפועל.

 

ישנם מקרים בהם פתיחת התיק נעשית בהליך פשוט ומהיר וישנם מקרים בהם ההליך מעט מסובך יותר, למשל במקרים בהם התיק נפתח כנגד חברה השרויה בחובות. בשני המקרים, פתיחה נכונה של התיק ומעקב אחר השלבים הדרושים לכך יהפכו לדרישה מהירה יותר של החזר חוב. עורך דין הוצאה לפועל ידע להנחות את לקוחותיו בדרך הנכונה לפתוח את התיקים ובכך ימנע בזבוז זמן יקר.

 

עו”ד הוצאה לפועל באשקלון – מדוע שירותיו הכרחיים?

החוק אינו מחייב אף אחד מהצדדים לשכור את שירותיו של עו”ד הוצאה לפועל. יחד עם ההכרות העמוקה של עורך דין הוצאה לפועל עם מערכת והחוק תביא לזירוז התהליכים ולשיפור התוצאות ללא ספק. כמו כן עו”ד הוצאה לפועל או בחלקים אחרים בארץ מכיר פתרונות ייחודיים לתסבוכת המורכבת הזו שאינם בהכרח נגישים לאדם מן השורה. עו”ד הוצאה לפועל יספק ייעוץ ייחודי ופרטני לכל מקרה לגופו וילווה את המיוצג עד אשר ימצא צדק. בתיקי הוצאה לפועל יש פגיעה רבה בתחושת הביטחון של האדם ולכן ייצוג מקצועי של עו”ד הוצאה לפועל יכול להביא לתחושה שיש מי שתומך ושומר.