לפני שמבצעים עסקאות הקשורות לנדל”ן (מקרקעין) חשוב לבחור את העו”ד הנכון שילווה אתכם בעסקה. במאמר זה נסביר בדיוק מדוע זה כה חשוב.

בחירת עורך דין מקרקעין מומלץ

לפני שאתם מחליטים איזה עורך דין מקרקעין ילווה את נושאי הנדל”ן שלכם,(1) כדאי למצוא אדם עם המלצות ברשתות החברתיות ובגוגל. חפשו עורך דין מקרקעין מומלץ באשקלון, לדוגמה, וכך תגיעו לכל ההמלצות הקיימות. אם מצאתם עורך דין מקרקעין מומלץ שיש לו מספר ביקורות רעות והרבה מאד טובות, סימן שהמידע הכתוב עליו אמין. לכן, לא חייבים להתייחס לביקורת אחת או שתיים שליליות.

(2) מעבר לבדיקה המומלצת ברשת, חשוב גם להיוועץ בחברים ומכרים, היות והמלצות אשר עוברות מפה לאוזן במקרים רבים ישקפו את האמת לאמיתה, קרי, חבר או מכרה אשר השיגו את מבוקשם עקב שירותיו של עורך דין מקרקעין זה או אחר , נחשבים למקור טוב לייצור לקוחות מרוצים חדשים.

בעניין החיפוש של עורך דין או עורכת דין בתחום המקרקעין הידוע במורכבותו המשפטית והחוזית, חשוב לחפש באום לוקלי. אם אתם מאשקלון או מאזור הדרום , חפשו ‘עורך דין מקרקעין מומלץ באשקלון’ ולמעשה כך תוכלו לוודא כי אתם אכן מחפשים ברדיוס הרלוונטי לאזור בארץ בו אתם מתגוררים.

מהם תחומי ההתמחות של עורך דין מקרקעין מומלץ?

רבים שואלים את עצמם מהם בעצם תחומי ההתמחות של עורך דין מקרקעין מומלץ באזור שלהם, ומתלבטים האם הוא יוכל לעזור בנושא שבו הם זקוקים לעזרה. (3) חשוב לדעת שעורכי דין אלו כותבים וכותבות חוזים למכירה או השכרה של נכס, וכן לרכישה. הם גם עוזרים במקרים סבוכים הקשורים לזכויות בנייה, לבעלות על חצר או קרקע וכן במקרים של ירושה של נכס נדל”ן. למשל, עורך דין מקרקעין מומלץ באשקלון, יוכל לסייע לכם לרכוש דירה בעיר ולוודא כי החוזה של הקבלן תקין וכי אינו מכיל סעיפים שיכולים לפגוע בכם.

במידת הצורך, עורך דין מקרקעין מומלץ זה יוכל להציע לקבלן זה או אחר לערוך שינויים בחוזה באופן המגן עליכם יותר. זכרו כי המסמך שאתם מקבלים ממישהו אחר אינו מחייב עד הרגע שחתמתם עליו. לכן, אתם יכולים לבקש שינויים שיהפכו את החוזה להוגן יותר עבורכם. עורך דין מקרקעין מומלץ באשקלון יוכל להוסיף את הסעיפים הללו לשביעות רצונכם.

עובדים לוקאלי: למה כדאי לבחור עורך דין מקרקעין מומלץ באשקלון?

(4) כאשר בוחרים עורך דין מקרקעין מומלץ (או: עורך דין מקרקעין מומלץ באשקלון), חשוב לנסות ולמצוא אדם שמכיר את האזור שלכם על בוריו; אם אתם גרים בצפון מצאו עו”ד העוסק בתחום באזור הצפון. לעומת זאת, אם אתם בדרום הארץ, תוכלו למצוא עורך דין מקרקעין מומלץ באשקלון. מדוע? חרף החשיפה האחרונה שלנו ל-זום, כאשר מדברים עם עו”ד על נושאים אישיים, רבים יעדיפו להיפגש פנים אל פנים. (5) אם אתם מוצאים עורך דין מקרקעין מקומי, יהיה קל יותר להגיע אליו פיזית. (6) בנוסף, עו”ד מקרקעין מקומי מכיר את השכונות שעליהן אתם מדברים ויוכל לעוץ עצה על בסיס הכרות זו. אמנם נכון הדבר כי הבירורים הראשוניים מול עורך דין מקרקעין מומלץ יכולים להתבצע טלפונית, יחד עם זאת וכפי שצוין במאמר זה, הקרבה הגיאוגרפית אל משרד עורכי-הדין מהווה יתרון של ממש כאשר יש צורך לבקר בנכס, לסקור מסמכים הקשורים בנכס וכיו”ב.

(7) סיבה נוספת לבחור עורך דין מקרקעין מומלץ באזור שלכם, היא היכולת לחזור אליו או אליה באופן עתידי לקבלת טיפול. עורך דין מקרקעין מומלץ באשקלון יוכל להמשיך ולטפל בנושאים שלא פתרתם בעבר ולהמשיך לייעץ לכם משפטית גם בעתיד.

 

באלו נושאים נוספים יסייע לכם עורך-דין מקרקעין מומלץ באשקלון? (או באזורכם)

(8) יש נושא שרבים מנסים להתרחק ממנו והוא סכסוך עם שכנים הנוגע לזכויות משותפות בקרקע. למשל, אם אתם משתמשים בשטח של גינת השכן במשך עשור ומרגישים שזה חלק מהבית שלכם, הצאצאים של אותו שכן עשויים לתבוע לקבל תשלום על הזכות להשתמש בקרקע בעתיד. לכן, לא כדאי להציב על אותו שטח מבנים שונים כמו מחסן.

לפני שאתם מבצעים כל שינוי בשטח שעשויה להיות מחלוקת על הבעלות שלו, כדאי להסדיר את הנושא באופן מסודר עם חוזה מראש. כך, תמנעו מפח נפש בעתיד. עורך דין מקרקעין מומלץ באשקלון (או שלא באשקלון –תלוי היכן אתם גרים), יוכל לעזור בניסוח חוזה כזה. בנוסף, אם אדם אחר משתמש בקרקע אשר לכם יש זכות עליה, חשוב להסדיר מולו את הנושא מוקדם ככל האפשר, כדי שלא יתבע זכויות על קרקע זו בעתיד ויגרור אתכם למשפטים סבוכים ויקרים.

נסכם בעוד עובדה חשובה שכדאי לדעת. תחום המקרקעין משתנה לאורך כל העת ונוספים חוקים חדשים. לכן, חשוב למצוא עורך דין מקרקעין מומלץ באזור שלכם שבקיא בשינויים האחרונים. בדרך כלל עורכי דין שאינם מתמחים במקרקעין לא יהיו בקיאים בחקיקה החדשה ולכן לא יוכלו לעזור לכם. למשל, עורך דין מקרקעין מומלץ באשקלון יכיר את השינויים המתבצעים בחוקי תמ”א 38 באזור זה, ויוכל לעזור לכם אם אתם רוצים להתחיל לעבוד עם יזם בתחום.

 

במידה ואתם יודעים כי אתם עומדים בפני רכישה ממשמשת ובאה של נדל”ן ו/או אם לפניכם ניצבת השכרת נכס באזור מגוריכם או שלא באזור מגוריכם, עורכי הדין סדון ושות’ – עו”ד מקרקעין באשקלון , ישמחו לסייע לכם ראשית באמצעות שיחת ייעוץ. לאחר שיחת הייעוץ תבינו באופן מאוד טוב מהי המשוואה הכלכלית מולה אתם עומדים. באמתחתנו שנים של ניסיון בתחום הליטיגציה אזרחי-מסחרי, כמו גם בתחום המקרקעין באופן ספציפי.