אנשים רבים היו מעדיפים להימנע מהעיסוק בצוואות וירושות אך למרבה הצער זהו חלק בלתי נפרד מחיינו. ארגון של הצוואות מהירושות באמצעות ליווי ויעוץ משפטי יכול להפוך את התהליך לפשוט הרבה יותר ולמנוע בהמשך הדרך סכסוכים משפחתיים ועוגמת נפש מיותרת. אם כן, כיצד נוכל להכין עצמנו בצורה הנכונה כדי שנדע שאנו בטוחים ומכוסים ברמה המשפטית? כל הפרטים במאמר.

 

עורך דין צוואות וירושות  – במה הוא עוסק?

 

תחום הצוואות והירושות הוא תחום משפטי המעוגן בשלל חוקים ברורים. עורך דין צוואות וירושות  הוא איש מקצוע בעל סמכות משפטית המתמחה בכל הקשור לחוקים הללו ויש ביכולתו ללוות את לקוחותיו בעריכת הצוואה, במימושה, בהתנגדות אליה ובחלוקת עזבון הנפטר על פיה.

כתיבת צוואה מחייבת ליווי של עורך דין צוואות וירושות  כדי לוודא שאכן יש למסמך תוקף משפטי. ישנן ארבע דרכים לכתיבת צוואה: צוואה בכתב יד, צוואה בעדים, צוואה בפני רשות וצוואה בעל-פה. צוואה בכתב חייבת מבחינה חוקית להיכתב בידי המצווה בלבד ואף להיחתם על ידי. במקרה זה משרד עורכי דין לצוואות וירושות אינו הסמכות לכתוב אף לא מילה אחת בצוואה. הסיכון בכתיבת צוואה בצורה זו היא שיהיו בה כשלים משפטיים העשויים לבטל את תוקפה.

צוואה בעדים היא צוואה עליה חתומים שני עדים לאחר שכתב אותה המצווה והצהיר כי אכן הוא הכותב. עורך דין צוואות וירושות  ילווה את כותב הצוואה ואת העדים בתהליך כדי לוודא שאכן התהליך כולו נעשה בהתאם לחוק. לא פעם, יחתום עורך הדין בעצמו על הצוואה כעד לאחר שווידא כי תוכנה ברור וקביל.

צוואה בפני רשות היא כזו המתבצעת פני סמכות משפטית כמו שופט, רשם בית משפט או נוטריון. סוג צוואה זה אינו נפוץ ויידרש במקרים ספציפיים. עורך דין צוואות וירושות יוכל להנחות את המצווה בנוגע להכרחיות הליך זה וביצועו.

צוואה בעל-פה נעשית לרוב בידי אדם שלא הכין את צוואתו מבעוד מועד וכעת ניצב בנסיבות המעמידות אותו על סף המוות. צוואה זו מחייבת גם היא חתימת עדים, כמו גם רישום זיכרון דברים. צוואה זו מורכבת הרבה יותר ברמה המשפטית שכן אמינותה עלולה להיות מוטלת בספק מכיוון שאין המצווה רושם את הכתוב.

 

תחום סמכות נוסף של עורך דין צוואות וירושות  הוא טיפול במימוש הצוואה ובמקרים בהם ישנו אדם המתנגד לתוכנה. על פי חוק יש להגיש צו רשמי בידי עורך דין כדי להוציא לפועל את מימוש הצוואה. במידה וישנם מתנגדים, גם אז יהיה צורך בהגשת צו רשמי, אך כאן יהיה זה צו התנגדות לקיום הצוואה. עורך דין צוואות וירושות  מתמחה בליווי משפטי של כל אחד מהצדדים. לעיתים תידרש חלוקת עזבון של הנפטר ללא צוואה כלל וכאן עשויות לעלות מחלוקות המחייבות התערבות משפטית של משרד עורכי דין לצוואות וירושות כדי להביא להסכמה.

 

 משרד עורכי דין לצוואות וירושות

 

מומלץ תמיד לפנות לייעוץ וליווי של משרד עורכי דין לצוואות וירושות שכן זהו משרד המתמחה בתחומים הללו. במשרד יעמדו לרשותכם מספר עורכי דין המיומנים בפנים השונים של העיסוק בצוואות וירושות. משרד עורכי דין לצוואות וירושות יוכל לספק לכם ליווי צמוד וזמין בכל שאלה, כדי להקל עליכם בתהליך הרגיש הזה.

 

אל תקלו ראש בדבר ופנו לשירותי משרד עורכי דין לצוואות וירושות באשקלון או בעיר מגוריכם, בכל שלב של ניהול הצוואה והירושה. ליווי משרד עורכי דין לצוואות וירושות יכול להוות את ההבדל בין סכסוך משפחתי לבין שלום בית. עבור שקט נפשי ותחושת ביטחון שאין שנייה לה היעזרו בייעוץ של משרד עורכי דין לצוואות וירושות מוקדם ככל הניתן.

 

עורך דין צוואות וירושות  באשקלון

אם אתם מתגוררים באשקלון ומרגישים כי קיים עבורכם צורך,  עורך דין צוואות וירושות  באשקלון יהיה הבחירה הטובה ביותר. לדרי העיר, עורך דין צוואות וירושות באשקלון יספק את השירות הטוב ביותר תוך נוחות בקיום תקשורת רציפה. במהלך הליך כתיבת הצוואה או מימושה, עורך דין צוואות וירושות  באשקלון יסייע לוודא כי הכל מבוצע בהתאם לחוק. עורך דין צוואות וירושות  באשקלון המכיר את החוק על בוריו יעניק לכם את השירות הטוב ביותר עבורכם. כדי לדעת שאתם מכוסים פנו לייעוץ של עורך דין צוואות וירושות  באשקלון בקרבתכם.

לעורכי הדין אשר נמנים על משרד עורכי הדין סדון ושות’ ניסיון של שנים בכתיבה של צוואות וטיפול בכל ההליכים אל מול רשם הירושות. אם אתם או היקרים לכם מרגישים כי הגיע הזמן לטפל בנושא כתיבת צוואה ותיקופה או אם הינכם תושבי אשקלון וסביבותיה ועליכם לטפל בנושאי ירושה ומניעת סכסוכי אחים בחלוקת ירושה, הרי שמשרדנו מהווה דלת פתוחה.